denna teknik

hur svårt kan det vara och få ihop mackapärer rätt? köpte en sådan där sak som gör så jag kan få ut vinyl ljudet i mina stereo högtalare. den andra gick ju i sönder. men hur jag än kopplar och trycker så kommer ljudet inte uuuuut. Behöver kanske en till sladd då? men det behövde jag inte till den förra.
jag har liksom gjort alla alternativ som finns och ändå fungerar det inte. jävla mackapär!
Hmpfs.. jag som tyckte jqag skulle få känna mig lite teknisk. men svar : Nej.

hursomhelst.
dagen har spenderats med att störa mig på min vinylspelare som bara står där på golvet och inte vill samarbeta, har sorterat mina skivor, har klickat hem 6 nya (!Wo!) , besökt systemet och inhandlat för kvällen och fredag som nu bara blev fredag, fixat nytt kort på banken, kollat nya solglasögon. 
Ska önska mig dem där rayban som jag en gång hade i min ägo men lämnade tillbaka. de var faksitk snygga men de var förstora så det gick inte. så håll nu tummarna för jag får de...

så äre med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0