pengar pengar

Jag fick en nice lön i måndags men den tog visst slut i ett naffs! Attans. varför är allt så dyyrt?
AC/DC biljett, nya skor.., nya skivor, flygresor, hostel, klick och så lite nya kläder...  det är fan inte lätt.
Måste överleva hela månaden, hur ska det gå till!?
Dessutom ska jag och Victor gå och kolla vinyler idag. Har ju fått igång spelaren igen och behöver lite förnying där. Jag är sjukt bra på att slösa..

MEN, det bästa med detta är ju att jag har biljetten nu!!
AC/DC i sommar! Och denna gången ska jag fan inte ligga sjuk! Och det säger jag med bestämdhet!
Det kommer bli fett fett fett!

vad har vi för dag idag?
ah, onsdag.
Det betyder att det är torsdag imorgon. shit ja, imorgon är det torsdag!  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
sen är det fredag, fest, sen är det lördag, jobb- fest, sen är det söndag, jobb.
Om jag orkar. Tur att jag lägger mina pengar på så nödiga saker som alkohol.
Men på fredag ska vi till någon ny snubbe som grane känne! Ska bli sjukt kul faktiskt, med lite nytt folk. So what om han är pundare, det är väl ändå de flesta this days!
Undrar om vi hamnar på kb då. Inte för det har hänt förr.. men ändå

Fick ett sådant kontoutdrag från lönekontoret där det stod hur mkt jag tjänat under 2009, jag bara undrar: VART FAN HAR JAG GJORT AV ALLA PENGAR!?

Nu borde jag klä på mig!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0